perjantai 21. lokakuuta 2011

Vastaus haasteeseen!

Tunnustuksen saaneen pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustusta kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
---------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Kiitos vain kaimalle ja Heidille tunnustuksesta ;) 
2. Heitän haasteen IdalleNiinalleWeekaseilleSaaralleLauralleNealleSennille ja Hannalle.
3. Joo, kunhan tässä kerkiän. 
4. >>

1) Eli kahdeksan asiaa itsestäni... No ensinnäkin olen todellinen viherpiipertäjä. Pyrin tekemään kaikkeni luonnon puolesta ja yritänkin pelastaa maailman yksinäni. Harrastan kierrättämistä ja valistan muitakin, välillä vähän liikaakin. Minua harmittaa, jos vettä lasketaan liikaa tai joku ottaa turhan monta käsipaperia. Luonnonsuojelusta onkin tullut jokseenkin pakkomielle. Luonnollisesti myös inhoan kaikkia saasteita ja erityisesti tupakka on niin turhanpäiväinen, ihmisten turhamaisuutta ja heikkoutta ilmentävä keksintö. Hyihyi!

2) Haluaisin alkaa kasvattajaksi. Minulla on tietty visio minkälaisia bordercollieita haluaisin kasvattaa ja millainen kasvattaja olisin. Olen suunnitellut jo kennelnimiä ja pentujen nimiä, aakkosjärjestyksessä tietenkin ;) Mikäli Mististä sattuu tulemaan sen verran hyvä, suorastaan täydellisyyttä hipova jalostuskelpoinen yksilö, niin saatan aloittaa kasvatustyöni jo sillä. Mutta tarkoitus on kuitenkin kasvattaa, ennemmin tai myöhemmin. 

3) Pidän kovasti ratsastuksesta ja haluaisinkin harrastaa sitä säännöllisesti. Hevosen selässä sitä jotenkin tuntee elävänsä ja vapautuvansa, vaikka täytyykin koko ajan hallita ratsua. Valitettavasti aika on sen verran rajallista, etten pysty käymään säännöllisesti ratsastamassa jotta voisin kehittyä. Ja koiraharrastuksen lisäksi minulla ei ole varaa rahoittaa ratsastustakin, mikä on melkoisen kallista. 

4) Olen aivan liian laiska opiskelemaan, vaikka lukiota käynkin. Läksyt jää monesti tekemättä eikä koeviikollakaan ole inspistä istua sisällä pänttäämässä. Onhan paljon hauskempaa olla ulkona koirien kanssa lenkin tai treenien merkeissä ;) Haluaisin olla ahkera ja tehdä kovasti työtä tavoitteeni (valkolakin) eteen, mutta se jää ajatustasolle enkä ryhdistäydy tarpeeksi, jotta tosissani ahkerasti opiskelisin. Ihme, että saan kuitenkin ihan kelpo numeroita ja keskiarvo on tällä hetkellä 8,25.

5) Olen luonteeltani melko omapäinen ja temperamenttinen, räväkkäkin toisinaan. Pidän oman pääni enkä välttämättä aina kuuntele muita. Kavereiden ja tuttujen ihmisten seurassa olen erittäin pirteä ja puhelias, mutta vieraiden kanssa en oikein osaa keskustella ja vaikutankin ehkä hieman hissukalta. Olen ehkä turhankin suorapuheinen enkä koskaan nöyristele ketään. Itse asiassa minulla on välillä vaikeuksia taipua ja tehdä myönnytyksiä. Olen kuitenkin äärimmäisen rehellinen ja luotettava. 

6) Olin yläasteella melko villi, itse asiassa koko viiden tytön porukkamme oli. Itse kuuluin arvosanojen puolesta kuitenkin luokan priimuksiin, joten kyllä sitä vaan opiskeltiinkin ;) Keksimme mitä milloinkin ja olihan meillä hauskaa (niitä aikoja kaivaten ;)). Milloin lukitsimme opettajan käytävän oven taakse, jotta ruotsintunnin alkaminen myöhästyisi ja pidimme puolemme inhottavaa ruotsinmaikkaa vastaan. Myöhästelimme toisinaan  tahallamme tunneilta ja olimme vauhdikkaita persoonia. Kyllä luokkamme pojat jäivät aina meidän tyttöjen varjoon :D Villeys jäikin sitten vain koulun ovien sisälle, muualla oltiin ihan normaaleja ihmisiä. 

7) Olen loppujen lopuksi hyvin mukavuudenhaluinen ihminen. Vaikka ulkoilenkin säällä kuin säällä niin arvostan myös lämmintä sohvannurkkaa ja saunomista joka toinen ilta. Välillä on ihanaa vain rentoutua ja kuunnella musiikkia, uppoutua omiin ajatuksiinsa. Olenkin melkoinen haaveksija. Olen myös tosi makeanperso, etenkin suklaa on heikko kohtani. Yritän kuitenkin herkutella kohtuudella, vain viikonloppuisin, mutta kahvi on paheeni, jota siemailen muutamia kertoja päivässä ;)

8) Elämästäni yleisesti: Minulla on vanhemmat ja kaksi pikkuveljeä sekä enkeli-isosisko. Asumme omakotitalossa maalla 10 kilometrin päässä Kuusamon keskustasta. Koirat on koko elämäni tällä hetkellä. Parhaiten viihdyn kotona tai koiraharrastuksissa. Joskus käyn zumbassa mikä on tosi kivaa. Tykkään myös lauleskella ja muutaman kerran olen joutunut esiintymäänkin koulussa tai muissa tilaisuuksissa. Olen ollut kesätöissä paikallislehdessä ja ilmaisenkin itseäni parhaiten kirjoittamalla. En yleensä vietä vapaa-ajalla aikaa kavereitteni kanssa, vaan keskityn puuhailemaan Helmin ja Mistin kanssa. Helmin kanssa ei ole mitään suuria suunnitelmia, mutta Mististä on tarkoitus leipoa huippu harrastuskoira, joten bordertollikan kanssa tekemistä ja tulevaisuudensuunnitelmia riittää ;) 

1 kommentti:

  1. http://tassutellenkoiranelamaa.blogspot.com/p/linkitetyt-luemme.html linkitin bloginne :3

    VastaaPoista